Warner Bros’dan DC Comics Filmleri Açıklaması!

 

Warner-Bros-Justice-League-DC-Superhero-Movies

DC Comics’in sinemada Marvel’ın hızına yetişeceğinin sinyalleri uzun zamandır geliyordu. 

Devam eden dedikodular sonunda Warner Bros tarafından gelen açıklama ile netleşti. 2020 senesi de dahil olmak üzere 10 tane DC Comics filmi bizleri bekliyor!

Filmler ve gösterim tarihleri:

* 2016:
25 Mart: Batman V Superman: Dawn of Justice
5 Ağustos: Suicide Squad: Yönetmen David Ayer

DC_SS

* 2017:
23 Haziran: Wonder Woman: Başrolde Gal Gadot
17 Kasım: Justice League: Yönetmen Zack Snyder, ana kadro aynı (Ben Affleck, Henry Cavill ve Amy Adams)

* 2018:

Ezra-Miller-The-Flash

23 Mart: The Flash: Başrolde Ezra Miller
27 Temmuz: Aquaman: Başrolde Jason Momoa

JasonMomoa_Aquaman

* 2019:

shazam_fight
5 Nisan: Shazam: Filmin kötü adamı Black Adam’ı Dwayne “The Rock” Johnson canlandıracak.
14 Haziran: Justice League 2: Yönetmen Zack Snyder

* 2020:

cyborg_movie
3 Nisan: Cyborg: Başrolde Ray Fisher
19 Haziran: Green Lantern: Reboot (yeni başlangıç) olacak

—————————————————————————————-

Bu 10 film içerisinden en çok hangilerini merak ediyorsunuz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yorumlar

10 yorum yapılmış, Yorum yazın:
  1. cmkrbn
    16 Ekim 2014, 7:24 pm

    Haber mükemmel!
    5 yılda 10 film mükemmel!
    2 ‘Justice League’ filmi mükemmel!

    Henry Cavill, Ben Affleck, Jason Momoa, Ray Fisher Dwayne Johnson Mükemmel!

    Gal Gadot eh işte idare eder (etmeye çalışıyoruz).

    Ezra Miller!?! Wtf?? Nasıl ya? Nasıl abi nasıl olur, nasıl bu kadar kötü ve iğrenç bir seçim yapılır?

  2. Spider-Sense
    16 Ekim 2014, 7:56 pm

    Haberi duyduğumda çok sevindim ama bu kadar iğrenç bir seçim yapacaklarını düşünmezdim Ezra Miller ve Flash’in yakından uzaktan alakası varmı bir baksınlar bakalım. Abi adam asyalı(çin’li ya da japon falan) bir kere siyah saçlı ve çılız Grant Gustin bile daha iriydi. İlk uyduğumda Ben Affleck’i bile bu kadar sövmemiştim aslında oyuncuyu değil seçimi yapanları taşlamak lazım. Lütfen söyleyin bu adamın Flash(barry allen) ile alakası varmı hiç?

    Diğerleri idare eder zaten. Bir de Suicide Squad filmini merak ediyorum umarım oyuncu seçimi iyi olur. Bu arada Justice League’i neden ikiye böldüler sizce?

  3. Garipadam
    16 Ekim 2014, 10:38 pm

    Justice leuge deki arrow umarım dizideki arrow olur

  4. emre
    16 Ekim 2014, 10:46 pm

    ezra miller e bukadar yüklenmişsiniz ama kendisi gerçekten yetenekli bir oyuncudur açıkcası ben adını duyduğumda sevindim tip olarakda kötü bir seçim değil 3 sene sonra 26 yaşında olacak bence gayet işi iş çıkartacak.

  5. Karaoğlan
    17 Ekim 2014, 12:08 am

    Koca Amerika’da sarışın adam kalmadı mı? Niye Aquaman ve Flash’i esmer insanlara oynatıyorlar? Ya hadi Jason Momoa’nın karizması yeter de, Ezra Miller yerine Grant Gustin olsaydı fiziği uymasa da adamın sempatikliği yeterdi. Ayrıca sinematik evrenle dizi evreninin ayrı olması kötü. Green Arrow’u başkası oynayacaksa da sinematik evrende olsun.

  6. TSSM
    17 Ekim 2014, 12:43 am

    Grant’i bu kadroyla Flash olarak görmek isteyecek en son kişiyim. Tebrikler WB!ÇOK YAŞA EZRA!

  7. Ragnarök
    17 Ekim 2014, 10:36 am

    arkadaşlar Ben Affleck,Jason Momoa bile bana sempatik gelmeye başladı yahu, The Flash: Başrolde Ezra Miller bu ne neyi yaşıyor WB

  8. Spider-Sense
    17 Ekim 2014, 11:01 am

    WB/DC ikilisi ne zaman oyuncu seçse insanlardan küfür yiyor. Gerçek Amerika’da başka oyuncu yokmuydu? Biz dizi evreninde ki Flash cılız küçük falan diyorduk ama daha da kötüsünü sundular bize. Chirs Pine gibi role yakışan karizma oyuncular varken gidip kime taklif yapmışlar.

  9. byEMRRR
    18 Ekim 2014, 9:42 am

    Benim adım dc ve küfür yemeyi çok severim 😀 Abi hani Ben Affleckti geçtimde ama ezra miller ne Jason Mamoa iyidir bi o seçimleri arasında iyi olan

  10. Ragnarök
    18 Ekim 2014, 12:02 pm

    bat v super den sonra Cyborg: Başrolde Ray Fisher en merak ettiğim

Yorum yazın:

İsim *

Email (görünmeyecektir) *

Websitesi

Sayfa Arama Motoru

Kategoriler

Arşivler

Dost Sayfalar